scanovani portu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Červen 5 15:11:26 CEST 2002

On Wed, 5 Jun 2002 petr.podrabsky na cz.abb.com wrote:

> Existuje program, ktery mi vypise, kdo mi scanoval porty z internetu?
> Doufam, ze jsem se vyjadril jako newbie srozumitelne.

Takovych programu existuje vetsi mnozstvi, zpusobu jak portscany detekovat
take (od jednoduchych zpusobu, jaky dela napriklad portsentry, ktery se
proste povesi na nekolik pecifikovanych portu, a pristup na ne
identifikuje jako portscan) k pomerne sofistikovanym (nektere bezpecnostni
patche do kernelu toto delaji primo v jadre - napriklad grsecurity patch).

Pokud zadate na freshmeatu do vyhledavaciho policka spravna klickova slova
(napriklad portscan mi pripada pro zacatek jako dobry napad ;) ),
dozajista se dozvite spoustu zajimavych odkazu.

--
JiKos.