kursor USB myši

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Středa Červen 5 18:21:42 CEST 2002

Dobrý den,

žádám Vás o radu, či pomoc, nebo alespoň tip, z neznámých důvodů, mi na
notebooku ujíždí kursor sériové myši, teda bod myši je evidentně ok, ale
šipku mám o tak 20 bodů šejdrem, zkoušel sem si s tím hrát, odpojil sem
ji, reboot a tak, ale po čase fungování OK mi zase takhle divně
popoběhla. Používám RedHat 7.1 ale dělá mi to i FreeBSD 4.6, a to už
když volám xinit, a to i když používám třeba menší rozlišení.

Notebook je IBM R30, a myš USB Logitech optic

Díky za radu či příp. pomoc

--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz