xfree 4.0.2 a freebsd 4.6 rc3, fatal error

Jakub Misak jmisak na atlas.cz
Středa Červen 5 20:08:22 CEST 2002

Jednoduche reseni muze byt po spusteni systemu se v textovem rezimu
prihlasit jako root a spustit xdm nebo kdm (podle toho, jestli pouzivate
KDE nebo neco jineho). Z nej se pak prihlasite do X Window jako normalni
uzivatel. To by se snad melo dat spustit i automaticky po startu systemu.

Jinak tento problem je popsan v manualu k FreeBSD, ted si to ale presne
nepamatuju.