Jak zabezpečit linuxovou stanici?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Středa Červen 5 21:07:03 CEST 2002

On Wed, Jun 05, 2002 at 08:40:29PM +0200, Roman DAVID wrote:

> No tyto sluzby spis patri na server nez na stanici ne ?
> V subjektu se pise o stanici.
> A nebo kazda "spravna stanice" ma mit vyse uvedene sluzby ? :-))
> Roman DAVID

- Apache, PHP - ladění www stránek před umístěním na web
- MySQL, PostgreSQL - tvorba inet aplikací, účetnictví
- FTP - na stanici asi skutečně jen pro ladicí účely, jinak nepotřebný
- sendmail - střádá si maily před odesláním, po připojení je sám odešle

Je fakt, že dotaz byl na pevnou lajnu. Mám dial-up a tak to musím
dělat takto. Má tady někdo něco proti firewallu?

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz