Výměna grafické karty - LONG

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Čtvrtek Červen 6 07:47:29 CEST 2002

>1) Vypnout starou grafiku. lze-li.
>2) Volba "INIT VGA FIRST: PCI/AGP" v BIOSU.
>3) Textova konzole (treba Free)DOSu najede?
>4) Nepouziva jadro nahodou FrameBuffer?
>5) Je grafika _opravdu_ poctive zasunuta?
>   Kabel z a do monitoru tez? Mam overeno, ze
>   nedbale zasunuti se muze projevit jen v
>   nekterych graf modech.
>6) Predpokladam, ze skutecne vse co vidite, je
>   "Lilo:" a ze se tudiz vubec nebavime o
>   nastaveni X.
>7) Je v jadre podpora AGP (to uz je asi mimo?)?

>OldFrog.

Dobrý den,
add. 1) nelze
add. 2) taková volba v BIOSU není - deska ASUS (dle tech. podpory je deska
inteligentní)
add. 3) ano dos, rescue rezim z CD RH 7.0 jedou normálně
add. 4) priznávám nevím standartní jádro od distributora RH upgradováno
pomocí up2date na kernel-2.4.9-31
add. 5) ano, když tam dám půjčený disk z jiného počítače s win jede vše i v
těch nejtežších podmínkách 3D Studio Max
add  6) ne tak docela, vidím vše do doby než jádro převezme řízení, vidím
tedy nejen volbu LILO boot: ale pokud
        zadám LILO boot: vga=ask ,vidím všechny nabízené módy nicméně ať
již vyberu jakýkoli tak výsledek je stejný
        - hlášky nejsou zobrazovány.Dále vidím Loading Linux
................... a to je vše.S nastavením X to IMHO nemá co dělat
add. 7) karta je PCI

Jinak se mi díky pomoci p. Pyteli podařilo z 95% problém vyřešit.Po startu
Xservru se vše chová korektně jak má tj. i při restartu systému.Trochu jsem
specifikoval a upřesnil dotaz v mém příspěvku "Zobrazování hlášek při
startu systému" vzhledek k tomu že z původních problémů zbývá jediný, byť
neméně záhadný.Díky za ochotu.S pozdravem RT

- -
Trnka Radek
<trnkar1.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na worldonline.cz>