2 x preklad adres

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Červen 6 08:15:14 CEST 2002

:> Hezky den,
:>
:>     znate z praxe nebo teorie nejaky duvod, proc by nemel spravne
:>     fungovat preklad adres 2 x po sobe? Tedy neco jako
:>
:> Internet -masq1-> interni sit 1 -masq2-> interni sit 2

skor opacne ..

toto som daval do kopy a chodi k spokojnosti ..

dokonca masq2 robi _skaredy_ VPN tunel smerom ku mne, aby som sa na nu vedel
dostat

nejaky problem som zatial nezaregistroval ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying