Putty a numericka klavesnice

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červen 6 08:56:48 CEST 2002

On Tue, Jun 04, 2002 at 05:44:43PM +0200, Kouba Tomas wrote:
> Diky za radu, ale bohuzel to mam v poradku, jak v Putty mam napsano "xterm",
> tak promena "TERM" ma obsah "xterm". V Putty jsem terminal nevolil (nevim
> kde), ale vypsal do pole "Terminal-type String:".

xterm IMHO není dobrá specifikace terminálu. Zkuste zvolit v typ
klávesnice "linux" a nastavte TERM, také na Linux. Také můžete
vyzkoušet ansi. Důležité je, že proměnná TERM, musí být nastavená
stejně jako typ klávesnice, resp. terminálu, který váš putty emuluje.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       Unis Computers, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz