Locales, EN/8859-2

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Červen 6 09:16:50 CEST 2002

On Wed, Jun 05, 2002 at 04:28:43PM +0200, Robert Jirik wrote:
> Dobry den,
>
> mohl byste mi nekdo poradit, jak prinutit Linux (konkretne pak distr. SuSE
> 8.0) k tomu, aby _veskere_ hlasky (KDE, xterm, etc.) byly v Anglictine, ale
> kodovani bylo ISO-8859-2? (Jedna se o to, ze Lingea 2002 odmita spolupracovat
> s cimkoliv jinym ...). Hlasky typu `please zadejte root uzivatel password:`
> me zacaly unavovat ...
> Zkousel jsem si hrat s locales dobre ctyri hodiny, ale bez vysledku ...

 nechat vse nastavene na cz locales a jen hlasky nechat nenastavene?

 export LANG="czech"
 export LC_MESSAGES="C"

 $ locale
 LANG=cs_CZ
 LC_CTYPE="cs_CZ"
 LC_NUMERIC="cs_CZ"
 LC_TIME="cs_CZ"
 LC_COLLATE="cs_CZ"
 LC_MONETARY="cs_CZ"
 LC_MESSAGES=C
            ^^^
 LC_PAPER="cs_CZ"
 LC_NAME="cs_CZ"
 LC_ADDRESS="cs_CZ"
 LC_TELEPHONE="cs_CZ"
 LC_MEASUREMENT="cs_CZ"
 LC_IDENTIFICATION="cs_CZ"
 LC_ALL=

 Programu tohoto typu je vice, me treba dokaze dost nastvat pokud
 program ma lokalizivane i kavesove zkratky (napr. mutt)...

        Karel
--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/