ipac-ng a webove rozhrani

Jiri K. jiri.kratochvil na webzin.cz
Čtvrtek Červen 6 11:18:55 CEST 2002

Dobry den,
podarilo se mi zprovoznit ipac-ng s podporou postgresql, nainstaloval jsem
jej,
zalozil struktury v db, ale nejak se mi nepovedlo rozchodit jeho webove
rozhrani.

V Perlu nedelam a proto netusim, co vsechno mam udelat, aby to umelo
komunikovat s db.

Jeste abych poradne napsal, co nechodi: Jedna se o to, ze pokud pridam
pomoci weboveho
formulare zaznam (treba zakaznika) a dam submit, skript se "tvari", ze je
vse ok, ale v db zaznam
neni. Zkousel jsem rucne pridat zaznam primo do db, ale kdyz jsem se snazil
je vypsat, pomoci
skriptu br_customers.cgi, nic se neukazalo.

Byl bych moc vdecny za tip, jak to rozchodit.

Dekuji
Jiri Kratochvil

-- JK
jiri.kratochvil na webzin.cz