Redhat 7.3 na 486

Vitezslav Zivota zivota na waksystem.cz
Čtvrtek Červen 6 11:41:41 CEST 2002

Dobry den

Mam drobny dotaz - je realne nejak nainstalovat RH 7.3 na 486 SX/25 s 8 MB
RAM a provozovat to jako router do internetu s iptables a SNAT pro sit s cca
10 stanicemi ? Jo, jeste by tam mel byt DNAT do jednoho pocitace uvnitr
site - http a smtp.

Predtim na tom bezel jakysi derivat vychazejici z RH 6.2, ale odesel disk.
Moh bych tam dat znovu tu 6.2, ale pamatuju si ze to taky nebylo jednoduchy
a navic se mi uz vic libi iptables nez ipchains.

Ja si myslim ze by to na tom i bezelo, ale asi to budu muset nainstalovat
jinde - pak se musi vymenit jadro a glibc, neni-liz pravda ?

Diky za pripadny prispevek nekoho, kdo na takovy sunce jadro 2.4 provozuje,
at se nesnazim nadarmo

Preji hezky den

Vítězslav Života