Postfix

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Červen 6 13:36:47 CEST 2002

On Čt, 2002-06-06 at 12:41, Pavel ŠVARC wrote:

> vzhledem k tomu že v 7.3 je součástí distribuce zajímal by mě důvod vašeho
> doporučení

Jednak to, ze tyhle rpmka uz nejakou dobu
na serverech pouzivam, tj. driv, nez RedHati
dali postfix primo do distribuce.

A za druhe to, ze v 7.3 je postfix 1.1.7,
zatimco aktualni verze je 1.1.10. Ted z hlavy
neznam presne rozdily, ale ze zkusenosti si myslim,
ze zrovna postfix je uzitecne upgradovat casteji.

Ale to jsou subjektivni dojmy, uvidime, jak
se RedHati k postfixu postavi, treba nove
verze budou vydavat taky dostatecne rychle.
Je fakt, ze v rawhide uz 1.1.10 je.

ivo