Mutt a cteni konferenci

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Červen 7 10:36:05 CEST 2002

On Thu, Jun 06, 2002 at 02:51:55PM +0200, zzz na mybox.cz wrote:
> Prosím pomoc, po několika dnech už tluču klavou o kbd. Nevím, jak
> nastavit mutt. Přečetl jsem docs, různé faq, archivy konferencí, ...
> ale stále mi uniká základní nastavení (Podle nezodpovězených dotazů v
> konferencích zdaleka nejsem sám). Prosím o radu, nebo o pointer.
>
> Všude se píše, že mutt je sqělý na čtení konferencí. Jak ale dosáhnu
> následující funkčnost? (čekal jsem něco jako GoldED (FIDOneťáci
> znají)):
> - Jak se nastaví filtry, které budou poštu rozhazovat.

~/.procmailrc
   :0
   * ^TOlinux na linux.cz
   Mail/linux na linux.cz

~/.muttrc
   set folder="~/Mail"
   set force_name=yes
   set charset="iso-8859-2"
   mailboxes =linux na linux.cz =talk na linux.cz
   lists linux na linux.cz talk na linux.cz

> - Jak vytvořím složky pro každý listserv?

Vytvoří se samy viz výše.

> - Kde najdu nějaké menu: inbox, sent, deleted, outbox, konference1,
> konference2, ...?

c <tab>

> - Jaký je rozdíl mezi "spool mailbox" (/var/spool/mail/<user>) a
> "mailbox" /home/<user>/mbox ?

Ve "spool mailbox" zůstávají všechny zprávy, které nejsou
roztříděny přes MDA.

Mutt :-)

Kit
--