IPsec, FreesWan a Masquerade

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pátek Červen 7 10:25:09 CEST 2002

> IMHO mozte, ale co na to vasa GW ? Takze vysledok je ...

Hmm, z GW by problem byt nemel, rekl bych, ze ji prijde paket z jednoho
interface a ona ho preroutuje do druheho interface. Otazka je, zda by mi
pak takovy paket dosel zpatky, ze ano...

> Pokial viem SNAT sa vykona az po dokonceni routovania.

Ano, tady jsem se spatne vyjadril. Tohle samozrejme vim :-)
Mel jsem napsat, pote co jadro vi, kam to pujde podle routovaci tabulky,
tak to zamaskaraduje (a tu se domnivam, ze prave podle routovaci
tabulky, pac pouzivam MASQUERADE, nikoliv SNAT) a vypusti..

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/