fonty

jAHu jahu na ynet.sk
Pátek Červen 7 12:29:41 CEST 2002

On Friday 07 June 2002 09:38 in Re: fonty, Mirek Petricek wrote:
> Spusťte v adresáři s ttf fonty program
>
> ttmkfdir > fonts.dir
> ttmkfdir > fonts.scale
>
> Adresář s fonty přidejte do souboru /etc/X11/fs/config
> a restartujte xfs a X server.

bohuzial neviem preco mne instalacia fontov v rh 7.3 nefunguje, ttmkfdir
vypise iba hlasku aborted, k inej sa donutit neda.

taktiez to vypise xfs ked sa spusta.

kedze mi to takto neslo nainstalovat, skusil som nakopirovat subory fonts.dir
a fonts.scale co som si vytvoril v rh 7.2, vypis vsak ten isty, a xfs ich
nepouziva.

tiez neviem preco v tejto distribucii sa v nejakych aplikaciach zobrazuju
fonty velmi skaredo. openoffice, mozilla, dokonca konqeror.

skusal som aj riesenie ktore bolo uvedene v thearde mozilla a AA, teda linky
http://www.desktop-linux.net/aa-font-tweaks.htm, - freetype mam, tiez som
prepisal tu libXft.so
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/experimental/xft/.- stranka
neexistuje

verzia mozilli u mna : 1.0.0  Release     : 4  Build Date: Wed 05 Jun 2002
05:57:18 PM CEST

--
jAHu
do U jahuuuu?