Mozilla a AA

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Červen 7 09:50:37 CEST 2002

| Odesílatel: Robert Jirik <robert na aristoteles.xhaven.net>
| je zde jeste jedna vec, ktera me tizi - jak prinutit Mozillu k
anti-aliasingu?
| Zkousel jsem patch pro gtk+-1.2, ktery mi doporucila install-support
SuSE,
| ale vysledek byl spis nic, nez moc ... muzete mi pomoci, doporucit
fungujici
| patche?

Jako clovek nezmitany (snad) marketingovymi snahami vam muzu poradit jedine
. nepouzivejte (NIKDO!) antialiasing u fontu, pokud nechcete mit u ocniho
lekare vykon pul dioptrie za rok. Tato doba rozmazanych fontu tu jiz byla
pred vice nez 10 lety a verte mi, jsem jenom rad, kdyz vidim ostre
(popr.zubate) okraje misto krasne rozmazanych plynulych.

Antialiasing na monitoru fakt nici oci. Zdravi JL.