Mutt a cteni konferenci

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Červen 7 13:11:18 CEST 2002

On Fri, Jun 07, 2002 at 11:30:18AM +0200, Zdenek Pytela wrote:
> Takže spíš
> :0:
> * ^Mailing-list: contact linux-help na linux.cz; run by ezmlm
> $MAILDIR/mailbox-linux
>
> To je druhá věc, není dobré příliš spoléhat na to, že procmail pochopí, kde
> máte svůj home.
> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

Pravidla jsem si tedy upravil. Tam, kde chyběla hlavička Mailing-list:,
použil jsem hlavičku Sender: nebo Return-Path: Snad to bude třídit
spolehlivěji. Ještě jsem si doplnil na začátek .procmailrc
  MAILDIR=$HOME/Mail

Ještě bych se zeptal, jestli je nutná ta druhá dvojtečka v ":0:"
Vím, že je to zámek, ale nevím, jestli něco riskuji, když ji tam
nemám.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal