komplexni reseni

David Pirek linux na pravo.cz
Pátek Červen 7 16:05:23 CEST 2002

ehm, nejak jsem vypustil mail server a ftp. takze to pridavam :o)

            DaP

-----Original Message-----
From: David Pirek [mailto:david na pravo.cz]
Sent: Friday, June 07, 2002 3:58 PM
To: linux na linux.cz
Subject: komplexni reseni

Zdravim,

resim v soucasne dobe problem sjednoceni vsech accountu a hesel u uzivatelu
v cele firme.
Sit je nasledujici :
servery : Solaris 2 x (FS)
          Netware 4.11 a 4.2 3x (FS,MySQL a Btrieve server)
          Samba 2x (FS)
          MS 2000 server 1x (SQL server)

Na siti bezi TCP/IP,AppleTalk a IPX/SPX. Pobocky jsou pripojeny do VPN, bezi
jim AppleTalk a TCP/IP. Moje predstava je takova, ze na jednom miste zridim
ucet a pridelim mu prava (joinu ho do grupy) a ta dotycna vec uz mu dle prav
grupy zaridi pristup vsude, kam ho ma mit. Je to cista iluze, ci je to
resitelne ?

                 zdravim

                        DaP

---