rsync a exclude adresara

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Červen 7 16:47:45 CEST 2002

On PĂĄ, 2002-06-07 at 16:34, Julius Loman wrote:
> Ahojte
>
> ako sa da spravit pri mirrorovani cez rsync, aby sa nemirrorovali
> adresare ktore matchnu nejaky pattern ? (--exclude funguje len na
> subory, aspon som ho nedopracoval aby fungoval aj na adresare)
>
> Ide mi o toto:
> chcem mirrornut vsetky subory (a adresare), okrem tych, ktore maju
> niekde v ceste old
> teda chcem sa mi mirrorovalo
> 	/project/RPMS/file-0.1.1.i386.rpm
> ale aby sa nemirroroval
> 	/project/RPMS/old/file-0.1.0.i386.rpm
>
> prikaz

> [...]

Je! Ale je to tam hodne schovane a musel jsem nejdriv experimentovat,
abych to pochopil. Finta je v tom, ze parametrem --exclude
NENI regularni vyraz ! Na konci je popsane, jak se chape to, co tam ma
byt. Takze vyhodit VSECHNY adresare "old" a jejich obsahy
by se melo udelat --exclude="old/". To koncove lomitko znamena adresar.

ivo