Avaya wireless (high beep, low beep)

Robert Rybarsky robo na ranet.sk
Pátek Červen 7 14:32:56 CEST 2002

Dobry den,
navrhujem tento postup:

Spustit prikaz:

cardctl ident

ten vypise nasledovne parametre

Socket 0:
    product info: "Lucent Technologies", "WaveLAN/IEEE", "Version 01.01", ""
    manfid: 0x0156, 0x0002
    function: 6 (network)

Potom otvorte /etc/pcmcia/config na editaciu
vyhladajte 0x0156 (manfid) ci tam nie je nastavene bindovanie na driver
prism2_cs. Ak tam je tak treba ho zmenit na wvlan_cs alebo orinoco_cs.

pripadne si skontrolujte ci sa tam nachadza riadok

   card "Lucent Technologies WaveLAN/IEEE Adapter"
    version "Lucent Technologies", "WaveLAN/IEEE"
    bind "wvlan_cs"

pre istotu tam dajte aj

card "Lucent Technologies WaveLAN/IEEE Adapter"
    manfid 0x0156, 0x0002
    bind "wvlan_cs"

S  pozdravom

Robert Rybarsky