truetype fontz

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Sobota Červen 8 01:52:03 CEST 2002

Dobry den,

nainstaloval jsem si ttf fonty z windows. Vse fungovalo skvele, ale vsiml
jsem si, ze se mi nejak prepisuje (asi pri bootu nebo kdy (mozna pri
startu X-ek)) soubor fonts.dir.

Fonty jsem nakopiroval do /usr/X11/lib/X11/fonts/local/windows, tam
ttmkfdir -o fonts.dir, pridat cestu pres sax2. V tomto adresari jsou,
protoze v /usr/X11/lib/X11/fonts/local/truetype se mi fonts.dir prepisoval
jen puvodnima fontama, ktere tam jsou od instalace.

Je to sice hezke, ze je nekde detekce a instalace fontu, ale vadi mi, ze
nejde nekde 'natvrdo' natavit chovani a pak aby to fungovalo... (mat v
starovoacim scriptu xset +fp ... me prijde podivny)

Pak by me jeste zajimalo, na co je tam soubor fonts.scale a XftCache?

Diky
PaD
PS: Toto chovani pozoruji na svem linuxu SuSE 8.0 (na 7.2 postup stejny a
bez problemu)