ANNOUNCE: bind-chroot-9.2.1-1 RPMs, prosim otestujte

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Červen 8 05:03:34 CEST 2002

> Oznamuji uzivatelum meho RPM baliku bind-chroot (nameserver
> BIND/named v prostredi se zmenenym korenovym adresarem), ze jsem vydal
> novou verzi tohoto baliku. Balik se nachazi na obvykle adrese:
>
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/jan_kasprzak/bind-chroot/

DD,
 da se rozchodit i na mandraku a zda se, ze chodi. Skoda jen, ze se objevuje
"tak pozde(1)". Sveho casu jsem byl nadseny uzivatel

Zdenek Mazanec

(1) "Moje" oblibena distribuce uz nejaky cas obsahuje v baliku bind skript
umoznujici chrootnuti do zvoleneho adresare.