chyba pri kompilaci MPlayeru s gui - vyreseno, povzdech

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Sobota Červen 8 19:49:49 CEST 2002

> Nevim, co to mate za distribuci, ale u me napriklad balicek pro XFree
> devel na instalacnich mediich nechybi.

Na distribucnich mediich nechybi. Pak to po me chtelo nejake gtk-devel,
glib-devel... Stve mne, ze kdyz to potrebuje, tak si to nenese ssebou a
otravuje me s tim.

> Spise je tento problem dan tim, ze si uzivatel pri instalaci nezvoli zadne
> vyvojove prostredi a pak se tady v konferenci divi, ze neco nejde
> zkompilovat, kdyz chybi to co si nenainstaloval...
>
> A specialne Mplayer je kapitola sama pro sebe, existuje sice binarni
> verze, ale ta pri spusteni narika, ze je potreba pro spravnou optimalizaci
> projit pres kompilaci, protoze to je zatim jeden z nejspolehlivejsich
> zpusobu, jak zajistit opravdu optimalni beh.
> Vice o tom ve FAQ:
> http://www.mplayerhq.hu/DOCS/faq.html

To je mozne, ovsem vse pokazde kompilovat povazuji za docela zvraceny
zpusob k tomu abych neco nainstaloval.

Holt u multimedii zustanu dale u windows ...

Jirka