SMB - jak na password server?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Červen 8 23:49:34 CEST 2002

Dne Fri, Jun 07, 2002 at 03:37:54PM +0200, Petr Bravenec napsal:
> Počítač VEDLEJSI jsem do smbpasswd přidal (podle DOMAIN_MEMBER.html).
> Security = domain
> funguje, jak jsem pochopil, v zásadě stejně jako
> security = server

No stejne to nefunguje, ale podobny to je.

> Každopádně v logu se mi objevují velmi podobná hlášení.
> K ověřování uživatele na serveru pravděpodobně vůbec nedochází.

nekde u samby se vali tcpdump upraveny tak, ze rozumi smb paketum, to je
docela dobra vec v takovehle situaci.

Jinak nez zacnete s LDAP, tak bych se jeste mrknul na winbind. Ted nevim,
jestli mate na druhe strane linux nebo NT. Pokud NT je winbind asi lepsi,
pokud linux je lepsi LDAP.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.