neuplny tisk...

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Neděle Červen 9 13:03:59 CEST 2002

> Hmm, tezko rict, ale mate nastavenu spravnou stranku A4 misto Letter?
> Letter je totiz kratsi...
>
> Martin K.
No, velikost je nastavena na A4... Nekde je chyba, protoze me tiskarna
chybu vzdy hlasi a po zasahu se zbytek dotiskne...

Zatim jsem hledal dal, proc se mi tiskne vse krome postscriptu ze SO
spatne. SO generuje srukturovnay PS ver. 2 (%%LanguageLevel: 2) zatimco
ostatni ver. 1 (%%LanguageLevel: 1) - to zn. velikost stranky je
definovana v levelu 2, nikoli v levelu 1. To potom dodelava tiskovy filtr
(tak to alespon chapu). Takze chyba vystupu na tiskarnu v PCL 4.5 je
tvorena (podle meho) pri konverzi PS level 1. Pri PS level 2 se zda vse v
pohode (jine PS level 2, nez vygenerovane z SO nemam, ale dovolim si to
zgeneralizovat - mozna spatna uvaha).

V gv jsou obe stranky zobrazovany v pohode... Zkousel jsem to
prekonverovat v ps2ps, ale nejak se mi nepodarilo to do levelu 2 dat.
(neco jako ps2ps -dLanguageLevel=2 print.ps print-ps2ps2.ps - a lezly s
toho same prisernosti (stracely se zavorky a tak), tak jsem tam potom ani
nezkousel pridat parametr velikosti papiru...).

Treba by me potesilo, kdybych mohl PS otevrit v necem (jako v gv) a pak to
ulozit jako PS level 2 jako SO, abych zjistil, jsestli ta chyba neni tam a
pripadne to pred tiskove filtry pridal.

PaD