chyba pri kompilaci MPlayeru s gui - vyreseno, povzdech

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Neděle Červen 9 13:43:52 CEST 2002

On Sun, 9 Jun 2002, Robert Jirik wrote:

> Nekdy je to ale opravdu naprosto nezbytne - nevim, jak jinak nainstalovat PHP
> tak, aby podporovalo, co chci (MySQL, PHP, freetype, libpng, jpeg, tiff,
> zlib, bcmath, etc.) bez toho, ze bych si to zkompiloval; dovedete si
> predstavit ty silene velikosti baliku :-)?
> Nehlede na to, ze RPMku dost nemate sanci kecat do toho, kam si ten balik
> rozbali - a hledejte (nerku-li upgradujte) potom apache, kdyz ho mate
> roztoulaneho po celem disku ;)

Tak tenhle modelovy priklad se vam zrovna moc nepovedl..

Zkuste se podivat sem:
http://rpms.arvin.dk/php/rh72/i686/
ftp://mandrake.redbox.cz/Mandrake-devel/cooker/i586/Mandrake/RPMS/

Vidite tam ty "silene velikosti baliku"? tohle vsechno co je tam CHODI!!!
A NARAZ!!

Smysl RPM je prave v tom, abych nemusel hlidat vsechny soubory, ktere s
danym balickem prisli a pokud aktualizuji balicek, pouziju rpm -U a vim ze
mam Apache aktualizovan a presne na tech mistech, na kterych byl.

"Libi" se mi tyhle komentare cim dal vice, vsadim se ze s Linuxem delate
dva mesice a uz pouzivate tyhle odsuzujici komentare bez opravdove
znalosti veci...
Pocitam ze brzy zacnete psat podobne "odborne" clanky na zive.cz a pod.

R.V.