Zobrazování hlášek při startu systému

Trnka_Radek/4212A/ETE/CEZ na mail.cez.cz Trnka_Radek/4212A/ETE/CEZ na mail.cez.cz
Neděle Červen 9 14:35:51 CEST 2002

>Mozna by vas problem vyresilo vypnuti devfs. V mandraku 8.2 jsem mel
obdobny
>problem. Nebo by mohl byt zakopan pes v /dev/console coz je vystupni
zarizeni
>reprezentujici obrazovku a melo by mit hlavni a vedlejsi cislo zarizeni 5
a 1
>(aspon v mdk 8.2 ale melo by to byt vsude stejny).
>S pozdravem Miroslav Zeleny
Dobrý den, no nevím pokud neprovedu zadne úpravy configurace a GeForce
vyndám (zustava tam tedy i810) tak je vse v poradku.Samozrejme ze neni v
poradku nastaveni X, ale ty hlasky a konsole jsou v poradku.Projevilo se to
jak RH 7.0 a 7.2 tak i Mandrake 8.2 .Nicmene se na to podivam.Díky RT