Orinoco a chyba "TX timed out.."

Marian Rychtecky linux na mari.cz
Neděle Červen 9 20:18:44 CEST 2002

Dobry den!
    Chtel bych se zeptat, zda se nekdo z Vas setkal s tim, ze se PC (stava
se mi to na RH 7.0 i RH 7.1)cas od casu zasekne a na konzoli zacne vypisovat
"ETH2: TX timed out! Reseting Card" (ETH2 = Orinoco PC Card Turbo).
Nekdy se tato hlaska vypise jednou a vse je OK, jindy se zacne vypisovat
stale dokola az se musi provest restart PCMCIA.
Vcera jsem vypozoroval, ze by to mohlo mit souvislost s PCI gr. kartou, jez
maji PC na kterych se mi tato chyba objevovala integrovanou na MB.

                                                        Dekuji za kazdou
radu s pozdravem Marian Rychtecky

Marian Rychtecky
RCS-Net s.r.o. -  provozovatel www.akis.cz