Chyba rozdeleni disku.

Juraj Vaclavik vaclavik na skoda-ujp.cz
Pondělí Červen 10 06:29:11 CEST 2002

Dne ne 9. červen 2002 12:29 jste napsal(a):

> ja osobne bych se priklanel k Ranish Partition Manageru. pokud neco vite
> o tabulce rozdeleni disku a nebo jste aspon trochu inteligentni, tak to
> s nim bez problemu zvladnete :)

K Ranish Partition Manageru se stavím velice opatrně - pokud má vytvorit
oddíly pro Linux - již jsem to před časem tady do konference psal. Osobně
bych vsadil na Norton DiskEditor, ale s tak velikými disky jsem nedělal.
Zřejme by to mělo jít také pomocí lde, mě se to však nepovedlo zkompilovat.

Zdravím

Juraj Václavík