stav uzivatele v siti, autorizovaneho pres LDAP

Tomas Hornicek tomas.hornicek na orange.sk
Pondělí Červen 10 09:10:35 CEST 2002

Zdravim

On Fri, Jun 07, 2002 at 07:51:25PM +0200, Jiri Chaloupka wrote:
> Zdravim,
> pripravuji jiste rozsireni intranetoveho systemu, zalozeneho na LDAP
> adresari. Potreboval bych vedet zda konkretni uzivatel je v danou chvili
> prihlasen do site (on-line).
> Takova hruba predstava je, ze kdyz se prihlasi, overi jej LDAP. Lze tuto
> skutecnost nejakym zpusobem zaznamenat, abych videl ze uzivatel xy je
> prave on-line? Updatovat zaznam, kdyz se odhlasi, ci jen zamkne (lockne)
> stanici?
> V tuto chvili spise premyslim jak to resit. Ma nekdo neco podobneho?
> [...]

Nenapada ma sposob ako to riesit, ale viem vam poradit ako to urcite
neriesit. Nezapisujte stav usera do LDAP databazy, pretoze tato je
optimalizovana na citanie...taketo caste updaty Vam jednak pojdu pomaly
a jednak vam budu zbytocne LDAP zatazovat

				Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Orange Slovensko a.s.
tomas.hornicek na orange.sk