ANNOUNCE: bind-chroot-9.2.1-1 RPMs, prosim otestujte

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Červen 10 12:26:37 CEST 2002

Miroslav BENES wrote:

> Jenom maly dotaz - je toto potreba, pokud pouzivame bind pro lokalni
> stroje + jako cache na dotazy ze sveta ? Da se pak nabourat, kdyz
> nema povolene odpovidat na dotazy zvnejsku ?

Ale jisteze. Jednak to chrani proti utokum zevnitr, jednak je to proste
dalsi linie obrany (nikdy se Vam nestalo, ze jste si omylem vycistil
pravidla v iptables, pripadne zapomnel 'debugovaci' radku povolujici
vsechno odkudkoliv?). Neni to nutne, je to dobre.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/