PV951, bttv a barva

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Červen 10 13:31:03 CEST 2002

On Po, 2002-06-10 at 12:04, Milos wrote:
> Mimochodem, podařilo se někomu s touhle kartou rozjet dálkové ovládání?

nevim, jestli je to jeste o Demonu nebo jestli uz muzu mluvit i o
MediaForte PV951, ale jede mi to. Rozjizdel jsem to snad v kvetnu, musi
to byt v archivu, psal jsem to i do abclinuxu. U me slo o trivialni
chybu zavinenou vyrobcem - mel jsem spatne provide951 conf soubor pro
LIRC - resp. se zda, ze existujou dve ruzne PV951 karty (nebo LIRC?),
kdy jedna posila 8mi bitove signaly a druha 16-ti bitove.

Petr

P.S. Uz mam asi tyden "bttv preinstall insmod tvaudio postinstall rmmod
tvaudio" (tedy zaved tvaudio pred bttv a hned ho zase zahod) a zvuk u TV
mi chodi dobre (musim zaklepat na drevo), ale vcera jsem narazil na
nemoznost prepnuti vstupu zvuku: mel jsem jako vstup Composite video ale
zvuk byl dal z CT1. Takze mam ted nagrabovany kus domaciho videa, kde
misto originalniho zvuku mluvi Sima, Zeman a Klaus..