management cronu po userech.

Pondělí Červen 10 13:58:11 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:

> 	Copak hezkeho Vam tam uzivatele zapisuji (HINT: Ja jim to zakazal,
> resp. dodavatel me distribuce)?
	To jsem uvedl jenom pro úplnost, já tam zapisuji jenom sebe a různé
pseudouživatele jako ftp nebo apache, nikdo jiný, jak pevně věřím, tam
nezapisuje.

> PS: Parametr -r je standardni nebo nejake GNU ci jine rozsireni
> crontabu?
	Jestli rozšíření, pak Vixieho. Info říká jenom
STANDARDS
       The   crontab  command  conforms  to  IEEE  Std1003.2-1992
       (``POSIX'').  This new command syntax differs from  previ-
       ous  versions  of  Vixie Cron, as well as from the classic
       SVR3 syntax.
Já to ale takhle znám už docela dlouho.