Interni BIND (Re: ANNOUNCE: bind-chroot...)

Pondělí Červen 10 14:20:42 CEST 2002

Jan Kasprzak wrote:
> Pouzijte DJBDNS (nebo pokud vam DJBware vadi, napiste si neco podobneho
> sam).

	Ano na podobnem *Ware mi vadi to, ze autori zamerne kaslou na standardy
(a jeste to deklaruji). Vim, podobne se chova mnozstvi projektu
(zajimave, ze valna vetsina ma koreny nebo aspon prvni port na Linuxu) a
ja autorum jejich pravo volby neberu...