Netlogon problem

Ladislav Kepsta kepsta na btlnet.com
Pondělí Červen 10 14:46:50 CEST 2002

> A neni problem v tom, ze behem netlogonu neni znam %U ?
> Ja jsem podobny problem mel. S WinNT se mi pri 1. prihlaseni
> nic nenaslo a teprve pri druhem bylo vse ok. Zkratka jak
> kdyby ne vzdy znal %u nebo %U (uz si nepamatuju, co vse jsem zkousel).

Podla mna %U pozna.Po zalogovani sa na kratko zobrazi prihlasovaci
skript
kde dane vypisy korespondujucu s danym userom, z coho usudzujem, ze ak
sa
loguje 'user' 'user.bat' sa spusta.
V logoch, ale nachadzam hlasku:
[2002/06/09 20:35:09, 0] smbd/service.c:make_connection(252)
john-note (192.168.5.26) couldn't find service zdrojaky
Pricom, po zalogovani daneho usera(aj ked logon skript zlyha) dany
uzivatel
vidi do \\storage\zdrojaky a ma aj korektne prava.
BTW: Netusite, ako by sa dal vysledok prihlasovacieho skriptu niekde
presmerovanim
vo Win9x zapisat?Zbehne totiz rychlo a vysledok nepostrehnem.

Thx.

--
Ladislav Kepsta