ipsec0 žádné přijaté pakety

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Pondělí Červen 10 16:26:51 CEST 2002

On Mon, 2002-06-10 at 13:31, Michal Nosek wrote:
> Mam dvě sítě propojené tunelem pomocí FreesWan, tunel se naváže, ale žádné
> pakety neprojdou. Po důkldnějším skoumání jsem si všiml, že zatímco na
> jednom stroji (right) mi přibívají (ve výpisu ifconfig) RX i TX pakety, tak
> na druhém stroji přibívají jen pakety TX, RX zůstává na nule. Na obou
> strojích je použito FreeSwan 1,91.

doporucoval by som pozriet changelog na freeswan.org kedze uz je mnoho
novsich verzii ci tento problem niekto nevidel
pripadne upgrade ak je to mozne

pozrel by som sa ako je to s nastavenim filtrovania, routovania,
left/right nexthopov v configu a pod. 99% pripadov tkvie prave v tom

pokial budete dokladnejsi v popise toho co mate naimplementovane a ako,
lahsie vam niekto pomoze v pripade ze ide o koncepcnu chybu

dz