Runtime pre FoxPro ..

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Červen 10 15:18:45 CEST 2002

| Odesílatel: Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk>
| potreboval by som poradit ohladne funkcneho, dobreho ( moze byt komercny
)
| RunTime pre FoxPro programy na linux ( ci vseobecne unix ) platforme
|
| zbezny pohlad do googla povedal, ze take veci existuju, ale metoda
| _vyskusaj_vsetky_ sa mi nezda prilis stastna, takze ak niekto tuto
operaciu
| podstupil predo mnou rad by som sa nechal poucit ( vyslovene
subjektivnymi
| dojmami :-{))  )

> [...]

Rešil jsem to pod dosemu. Když budete mít na síti jeden jediný stroj x86
kde budete mít dosemu a pod tím foxku, tak se na něj přece vždycky můžete
dostat minimálně telnetem. A tohle jede úplně bez problémů, navíc zcela
naprosto svižně i přes tenkou síť (pobočka jde na centrálu a ani o tom neví
- samozřejmě nikoli přes internet, ale přes vlastní spoj). Jediný problém
byl trošku s právy, ale už si nepamatuji přesně kde byl zakopaný pes
(poznámky odešly se starým diskem).

Rozjeďte tam sambu a namapujte ji na tom samém stroji do nějakého adresáře
a ten adresář do dosemu (je to šílené, ale připravíte se tak o spoustu
nádherných problémů, poničených databází a nočních můr - samozřejmě
konfigurujte sambu s opšnami pro foxku!). Taky to není triviální, některá
metoda mapování toho adresáře do dosemu šla, jiná hůře (namapuje vždy, ale
jde mi o funkčnost foxky). Nepoužívejte v dosemu Volkov Commander, jinak se
těšte na spoustu zajímavých problémů.

Zdraví JL.