Re: Jak naučit server Cloaking (maskování domény v prohlížečích)?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Červen 10 11:37:05 CEST 2002

| Odesílatel: Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz>
|
| 	O jaky poznatek? Misto anonimizeru dosadne stroj (proxy), misto klienta
| (ktery chce byt anonymni) dosadte server a misto serveru (ktery
| komunikuje s anonymizerem) dosadte proxy. A pres vhodne hnusne URL
| smerujte vse na proxy...

Náhodou jsem narazil na tohle (nezkoušel jsem to ale):

www.zope.org\Members\ajung\HTTPMounter

HTTPMounter is a tool to mount a remote HTTP server into a local Zope
instance (similar to LocalFS).

Parameters
"Base URL" is the URL of the remote HTTP server should be mounted into the
Zope hierarchy.
"Default document" is the default filename to be used when the mount point
is traversed without additional path information (similiar to the
"DirectoryIndex" directive of Apache)

Ale chce to zope (free a jede na všem; aspoň nás bude víc) - což může mít i
další přínos. Mimochodem hádejte na čem jede www.CNN.com? (správně, na
Zope!)

<noflame>Kdysi jsem říkával - Na linuxu(unixu) jde udělat všechno. Teď
říkám Na Zope pojede všechno!</noflame>

Zdraví JL.