chyba passwd RH 7.2?

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Pondělí Červen 10 17:05:11 CEST 2002

On Mon, 2002-06-10 at 14:41, Šmerda Tomáš wrote:
> To není moc dobré řešení,

pan kolega....
Ak niekto potrebuje pouzit graficke rozhranie koli klientovi, tak potom
mu Vas purizmus nepomoze. Myslim si ze je urcite vhodnejsie pouzit to co
poskytuje KDE ci Gnome ako to co poskytuje linuxconf predovsetkym preto
ze narozdiel od linuxconfu sa to nesnazi riesit vsetko, ale len dielcie
problemy. Iste sa vsak zhodneme v nazore na pouzitie cmd.

NO FLAME PLEASE

dz