šfirovaná HTTP (+FTP) proxy

Ladislav Michl ladis na psi.cz
Pondělí Červen 10 16:12:47 CEST 2002

On Mon, Jun 10, 2002 at 11:59:50AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
[snip] - sorry já tenhle thread nečet...
> Kdysi jsem zaslechl o tom, že lze namontovat FTP jako adresář do linuxu.
> Pokud by toto opravdu šlo, tak by pak bylo možné pomocí HTTPS listovat
> takovýto vzdálený server. Stačí přes formulář namontovat vzdálené FTP do
> adresáře

to se, pokud si správně vzpomínám, jmenuje ftpfs a našel jsem to
někde na sourceforge. zkoušel jsem proti jádru 2.4.3 (blahé paměti) a
bez úspěchu. (zkoušel pro mips, možná to na i386 funguje). nechápu,
ale jak chcete šifrovat onen ftpfs (pokud je třeba šiftované spojení
mezi https a ftp serverem)

	ladis