Co znamena "ds: no socket drivers loaded!" pri bootu?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Červen 10 16:12:19 CEST 2002

p.dudacek na atlas.cz wrote/napsal:
: Chtel bych se zeptat, co znamena tato hlaska:
:
: ds: no socket drivers loaded!

Tato hláška značí, že jste do jádra zakompiloval podporu PCMCIA a není
zakompilován (zavedena) podpora patřičného socketu. Doporučuji PCMCIA
zkompilovat jako modul.

   Proč to ale tuhne těsně po INIT, tak to je mi vskutku záhadou.

Věroš Kaplan

PS: nezapomeňte se pak pochlubit, kde byla chyba...
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/