PV951 - nemuzu zvolit composite zvukovy vstup

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Červen 11 01:08:33 CEST 2002

Zdravim,

uz jsem myslel, ze mam vse ohledne PV951 vyreseno, ale ted jsem zkusil
grabovat neco z Composite1 vstupu a on se mi neprepl z TV uplne - obraz
jo, ale zustal zvuk z TV. Podle naznaku v Sound-FAQ muze byt problem s
prepinanim zvukovych vstupu v mixeru karty, ale PV951 je snad plne
podporovana. Takze predpokladam zas nejaky problem s I2C, ale tentokrat
jsem mazane vypnul loadovani LIRC, takze nevim, s cim by se to mohlo
jeste tlouct.

Pokud mate nejaky napad nebo reseni, nestydte se a napiste. Ted, co jsem
objevil Avidemux, jsem cely zhavy do strihani videa, ale zas nemuzu
grabovat :-/

Diky predem,

Petr

P.S. Vim, ze muzu zapojit zvuk z externiho zdroje AV signalu primo do
zvukoveho vstupu karty, ale lozit pri kazde zmene TV/Composite pod stul
se mi teda moc nechce... Navic si nejsem jist, jestli by to jeste bylo
spravne synchronizovane...