WinCvs 1.3 beta8

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Červen 11 00:26:55 CEST 2002

michal na spika.cz wrote:

> Ano,  používám SSH 1, privátní klíč držím v pageant, veřejný mám v
> ~username/.ssh/authorized_keys
> Problém není v autentifikaci, ale zřejmě někde v komunikaci mezi cvs.exe a
> plink.exe
cvs.exe se snad při tomto způsobu nepoužívá. Nejsem si sice tímto tvrzením
jist ale při nastaveném CVS_RSH=ssh se volá pomocí plink.exe cvs na cílovém
serveru. Tedy tak si to myslím já :O))

Stefan

PS: teď sem koukal že já používám WinCVS 1.2 není problém v tom ??
co je v 1.3 lepšího že používáte betu ???