truetype fontz

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Úterý Červen 11 03:40:10 CEST 2002

> Pouzivate KDE? V jejich spoustecim skriptu registrace
> fontu je (resp. byla, kdyz jsem je jeste pouzival).
>
> OldFrog.

Ne, WindowMaker. Me se to prepisuje nekdy, fakt nevim kdy... Puvodne jsem mylsel, ze to ma spojitost s yastem, mozna saxem, ale ted jsem je spoustel, neco v nich deal a ono to nezmizelo... hurra!!!

No nevim, proto jsem se zeptal, ze me nekdo poradi... Zda se, ze se to nikomu nestava a ja nevim, kdy (po jakem prikazu) se to prepsalo a tim padem to nemohu znova nasimulovat a pozdeji i eliminovat...

Ale pro jistotu jsem si schoval zalozni kopie, takze jsem na pripadne prepsani pripraven lepe nez minule :)

PaD