pretoceny uptime :)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Červen 11 08:10:10 CEST 2002

> vypadek proudu nase ups a diesely ustoji, ale obcasnou navstevou zenske v
> mzdovem tarifu jedna nebo dve s kostetem v ruce neodola ani sun, natoz
> nejake pc... otazkou na nase vedeni pak je, proc maji uklizecky na cipovych
> kartach maximalni opravneni???

To mi pripomina kamosovu historku z vypadkamy jedneho linux serveru.
Casom prisiel nato ze mu ho niekdo vytahuje zo zasuvky. Tak na zasuvku
napisal nevypinat a prelepil ju izolepou. O par dni nato bol svedkom jak
prisla upratovacka z kludom polarneho medveda izolepu odtrhla server
odpojila a zapla vysavac.

Tato sprava obsahuje len stanoviska alebo informacie
odosielatela, ktore v ziadnom pripade nezakladaju pravny vztah
VUJE Trnava, a.s.
Stanoviska a informacie uvedene v tejto sprave sa nemusia
zhodovat s oficialnymi stanoviskami alebo informaciami
VUJE Trnava a.s.

This message contains only standpoints or informations
of sender, which in no case establish legal engagement
of VUJE Trnava, Inc.
Standpoints and information included in this message need not
be identical with the official standpoints or informations
of VUJE Trnava, Inc.