Paska na IDE

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Červen 11 07:48:51 CEST 2002

Dobry den

mam takovy problem s paskovou mechanikou.
Jadro ji detekuje jako:
hdd: Seagate STT20000A, ATAPI TAPE drive
jadru je vnucen parametr hdd=ide-scsi.
zalohuji pres tar -cf /dev/nst0 *
Coz probehne bez potizi. Trva to i patricne dlouhou dobu.
Kdyz dam potom mt -f /dev/nst0 status dostavam:

SCSI 2 tape drive:
File number=0, block number=-1, partition=0.
Tape block size 512 bytes. Density code 0x47 (TR-5).
Soft error count since last status=0
General status bits on (1010000):
 ONLINE IM_REP_EN

Coz je blbe podle meho nazoru (file number ma byt  = 1)
Kdyz se pokusim precist tar -tf /dev/nst0 dostanu:

tar: /dev/nst0: Nelze read: Chyba vstupu/výstupu
tar: Páska na začátku, končím
tar: Z chyby se nelze zotavit: ukončuji se

Coz je divne. Navic, kdyz jsem to instaloval (cca 14 dni) tak jsem to zkousel
a fungovalo to.

Navic se v dmesg objevuje:

st0: Error with sense data: Current st09:00: sense key Illegal Request
Additional sense indicates Invalid command operation code

System je RH 7.2 (2.4.7)

dekuji za jakekoliv namety.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners