Ruzne signatury pro ruzne maily

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Červen 10 21:32:10 CEST 2002

Karel Vyskočil wrote/napsal:
: Zdravim, nevite nekdo o nejakym mail klientu pro linux, ktery by umel na
: konec posty pripojit signaturu podle prijemce. Napriklad pokud bych
: odesilal mail do konference a podobne, tak aby se pripojovala nejaka
: normalni signatura a pokud treba mail pratelum, tak aby se pripojil
: nejaky vtip ze souboru nebo neco na ten zpusob. Neresil uz to nekdo?

  Doporučuji mutt a nakonfigurovat ho s různými identitami.
  Už jsem to do konference psal podrobněji (někdy letos, takže v archivu
hledejte mutt a identita).

  Není to sice přesně podle zadání - předpokládá, že předem víte, komu
mail píšete, ale to většinou víte.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>