dhcp pri bootu

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Úterý Červen 11 09:12:05 CEST 2002

Dne pá 7. červen 2002 13:45 jste napsal(a):
> Dobry den, jenom poznamecka, mate v tom novem jadre socket_filtering ?
> Dhcp-client bez toho nechodi.. Taky mi chvili trvalo, nez jsem na to
> prisel ;)))
> Zdravi Michal

Socket filtering sem mel zaply, a stejne to nenahodilo sitovku. Teprve ted
jsem si ale vsiml hlasky, kterou jsem predtim prehledl. Pri inicializaci eth0
sítě to vypadalo takto:

etc/network/interfaces:9: unknown method
ifup: couldn't read interfaces file "/etc/network/interfaces"

Stejne to vypadalo, kdyz jsem zkousel toto:
root na k4-731a:/home/john# ifup -a
/etc/network/interfaces:9: unknown method
ifup: couldn't read interfaces file "/etc/network/interfaces"
root na k4-731a:/home/john#

Netusite nekdo cim by to mohlo byt ?
root na k4-731a:/# cat /etc/network/interfaces
# /etc/network/interfaces -- configuration file for ifup(8), ifdown(8)

# The loopback interface
auto lo
iface lo inet loopback

# The first network card - this entry was created during the Debian
installation
auto eth0
iface eth0 inet DHCP
root na k4-731a:/#

Dik moc za radu, uz jsem z toho fakt na vetvi.
Funguje to pouze kdyz pouzivam distribucni jadro 2.2.20, pak se sitovka
natahne bez problemu.

Honza