Zamezeni provozu proxy serveru na lok. siti

Úterý Červen 11 09:58:10 CEST 2002

lin na gymkc.cz wrote:
> pripojovali dalsi klienti. Teda zridit si ho muze (to neovlivnim), ale aby
> pakety jez projdou pres proxy toho klienta (a tedy budou

	Ted v teto vete jste napsal to podstatne - KLIENT.

	Sitove pozadavky (tedy to co vidime na sitove a vyssi vrstve) se pro
jednotlive klienty nelisi - proste klient neco chce. Muzete se pomoci
neprimych metod pokusit zjistit o jakou komunikaci jde (napr. Masquerade
v Linuxu pri default konfiguraci pouziva porty nad 61000, WinRoute ve
Win2k defaultne obsazuje porty od cisla X pri vyrizovani HTTP pozadavku
apod.).

	Zrejme vim na co narazite - skutecne mi na tvari vyluzuji usmev nabidky
radoby ISP, kdy pripojeni 1 pocitace na Inet stoji X a pripojeni lokalni
site stoji Y, kde Y = minimalne 2.5 * X - dost by mne zajimalo, jak mi
to dokazi... - klient je proste pocitac pripojeny k Inetu, to ze
pozadavky na tohoto klienta proudi jinak nez z klavesnice... - do toho
ISP vubec nic NENI - tak jako ho mohu ovladat pres modem, mohu ho
ovladat na zaklade sitovych pozadavku. Howg.

PS: Osobne byt Vami bych si spise vychoval uzivatele nez se poustet do
tohoto silne nerovneho (pro Vas) boje.