Zamezeni provozu proxy serveru na lok. siti

Úterý Červen 11 10:41:46 CEST 2002

lin na gymkc.cz wrote:
> rozpoznat, ze je to masquerade a paket by se zahodil. Ale diky za info o
> tech portech nad 61000.

	Staci jedna zmena v jednom .h souboru a hned to mate na 20000 - tudy
IMHO cesta nevede (paklize to jsou dle Vasich slov hovada..:->).

> Presne tak - jde mi o to, jak jste to pochopil. Jenze ISPcku do toho je,
> bohuzel (dano smlouvou). Ale uzivatele jsou takovy vynalezavi a chteji si

	Dano smlouvou co? Ze na pripojeni k Internetu mohu dat pouze 1
zarizeni? Klidne, co je vsak komukoli do toho, jaky HW ma muj stroj a
jak ho ovladam - vazne bych tu smlouvu rad videl...:-)

> opravdu hrat na radoby ISP s tim, ze navenek "by se to nepoznalo" ...

	A Vy to veru prukazne poznate? Vim, hledate jak to zjistit - a proto
rikam, prukazne to nezjistite...

> ale porad mam jednu sit, kde jsou s prominutim hovada. Jedine reseni by
> bylo chodit na kontroly, ale to je blbost :-)

	A kdyz se tedy k tomu stavite takto, neni lepsi zadny zakaznik nez
takto? Spocitate-li si rezii, pak neni vyhodnejsi rozvazat smlouvu z
duvodu jejiho hrubeho poruseni (bylo-li nejake)?

Jirka Kosina wrote:
> Toto plati pouze u kernelu rady 2.2

	A navic jen za urcite konstelace... - tim chci rici, ze i MASQ moduly
jako ICQ apod. nemusi defaultni konvenci dodrzovat... -> SRC port je
velmi ale velmi neprima INDICIE, nic vice...