Partition check - ako vypnut ?

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na igp.sk
Úterý Červen 11 11:36:13 CEST 2002

> Pokud jde o ext2/ext3 tak pomoci tune2fs -c 0 -i 0 /dev/hda3
>
> Nebo pro jedno pouziti touch /fastboot (plati pro Debian)
>
> --
> S uctou Snek
Sorry za nepresnu formulaciu .. nemal som na mysli filesystem check .. ale partition check .. fazu ked jadro hlada na najdenych diskoch particie ... mam totiz jeden disk ktoremu sa asi nieco hrozne udialo a vo faze partition checku pri pokuse o pristup k sektoru 0 disk vrati chybu a ostane v stave "Busy" ... pomoze len HW reset. Chcem skusit ci to iste spravi aj pri pokuse o pristup k dalsim sektorom ale kedze pocas bootu jadro vykonava partition check tak ten pristup k sektoru 0 tam vzdy je ... ak dam hdb=none tak to partition check nerobi lebo ten disk nebere do uvahy, ale zase nemam k nemu pristup ... bootujem z instalacneho CD RedHat 7.0. ...
Dik
--
[m]